Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
3 липня в Одеському окружному адміністративному суді (ООАС) відбувся тренінг для працівників канцелярії судів міста Одеси на тему «Подолання психологічних бар’єрів у комунікації працівників апарату суду » за підтримки Проекту Агентства USAID «Справедливе правосуддя» який проводився в рамках грантової програми «Налагодження діалогу судів та ЗМІ- шлях до порозуміння з громадськістю » яка реалізується ГО «Спілка юристів Одеської області» спільно з Одеським окружним адміністративним судом.
З вітальним словом звернулися заступник начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області Вячеслав Глущенко, голова ГО «Спілка юристів Одеської області» Олександр Рябець, керівник апарату Одеського окружного адміністративного суду Ольга Пасічник. Вони підкреслили необхідність побудови діалогу з громадськістю та відзначили важливу роль працівників суду у цьому процесі.
Метою програми є покращення комунікації громадськості з судами на регіональному рівні через використання сучасних інструментів взаємодії, сприяння професійному зростанню учасників комунікації та, - розвитку сегменту судової інформації в регіональному медіа-просторі.
Слухачів учили справляти позитивне враження, долати негативні емоції та врегульовувати конфлікти. Навчали їх доктор педагогічних наук, професор Алла Семенова та засновник школи красномовства, педагог з ораторського мистецтва і техніки мови, спеціаліст в галузі бізнес-етикету Олександра Казакевич.
Організатори навчання переконані, що покращення навичок спілкування працівників судів, зокрема: шанобливого ставлення до відвідувачів суду – коректності, ввічливості, вміння уникати конфліктних ситуацій, допоможе налагодити конструктивний діалог суду з громадськістю та сприятиме відновленню довіри.
Про правила спілкування розповіла Алла Семенова подолання психологічних бар’єрів у внутрішній і зовнішній комунікації працівників апарату суду. Методи уникнення та вирішення конфліктних ситуацій. Техніки зняття психологічної напруги . Учасники тренінгу інсценували ситуації, коли виникають психологічні бар’єри та пробували застосовувати техніки їх долання.
Правила спілкування доповнюються правилами ділового етикету. Олександра Казакевич розповіла про те, як вітатися зі співрозмовником, звертатися до нього і спілкуватися з ним по телефону, а також невербальні засоби спілкування. Слідування правилам ділового етикету передбачає і дотримання дрес-коду. Учасники дізналися про те, які існують вимоги до зовнішнього вигляду працівників суду, їх особливості для чоловіків та жінок.
По завершенню тренінгу учасникам було вручено сертифікати Національної школи суддів України.