flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про колегію територіального управління державної судової адміністрації в Одеській області


ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ

СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ

В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

 

Н А К А З

 

 „ 19 ”  квітня  2011 року                                                      м. Одеса                                    № 32-зп

 

Про затвердження Положення про колегію територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області

 

 

         Відповідно до п.п. 4; 9 Положення про територіальні управління Державної судової адміністрації України, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від     05 квітня    2011 року  № 82 та з метою забезпечення належної організації роботи колегії територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області,

НАКАЗУЮ:

         1. Затвердити Положення про  колегію територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області, що додається.

2. Довести цей наказ до відома керівників апаратів загальних місцевих судів міста Одеси та Одеської області, структурних підрозділів територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області та членів колегії.

3. Наказ територіального управління державно судової адміністрації в Одеській області від 19 січня 2009 року № 4-зп, вважати таким, що втратив чинність.

4. Оприлюднити цей наказ на офіційному веб-сайті територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області

5. Контроль  за виконанням цього наказу залишаю за собою.

              Начальник управління                                                                                                                                       В.Д. Куценко

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом
 начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області
від
 19 квітня   2011 р. N 32-зп

 

ПОЛОЖЕННЯ
про колегію територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області

Загальні положення

1. Це Положення визначає загальні засади утворення і діяльності колегії територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області (далі - колегія ТУ ДСА).

2. Колегія ТУ ДСА  є постійним консультативно-дорадчим органом і утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до її компетенції, та для колективного й вільного обговорення: організаційного забезпечення діяльності загальних місцевих судів Одеської області, спрямовані для створення умов для повного і незалежного здійснення правосуддя; інших найважливіших напрямів діяльності територіального управління Державної судової адміністрації України  в Одеській області; заслуховування по результатам роботи працівників територіального управління, керівників апарату загальних місцевих судів Одеської області.

3. У своїй роботі колегія ТУ ДСА  керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших центральних органів виконавчої влади, а також наказами Голови ДСА України, Рішеннями колегії ДСА України, рішенням органів судівського самоврядування  та цим Положенням.

Функції колегії

5. Колегія  ТУ ДСА:

1) обговорює і приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області та координує діяльність керівників апарату місцевих судів;

2) розглядає пропозиції щодо:

- вдосконалення  організаційного забезпечення діяльності загальних місцевих судів Одеської області;

-забезпечення співпраці з іншими органами влади, місцевими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування під час виконання покладених на територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області завдань;

- участі в формуванні та реалізації державної політики стосовно організаційного забезпечення діяльності загальних місцевих судів Одеської області;

3) обговорює прогнози, програми організаційного забезпечення діяльності загальних місцевих судів Одеської області, визначає шляхи їх реалізації;

4) обговорює питання організації роботи: організації компютерізації місцевих судів для здійснення судочинства;  забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу в судах, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності; з ведення судової статистики, діловодства та архіву;  роботи судових розпорядників; роботи зі створення бібліотек місцевих судів та формування їх фондів;

5) аналізує стан дотримання законодавства з питань боротьби з корупцією, державної служби, організаційно-кадрової роботи, питання підвищення кваліфікації працівників апарату місцевих судів, проходження навчальної практики в місцевих судах;

6) розглядає питання  щодо фінансового забезпечення діяльності загальних місцевих судів Одеської області та  стану дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, розподіл і витрачання бюджетних коштів, ефективного використання та збереження об’єктів державної власності; забезпечення реалізації державної політики щодо закупівлі товарів, робіт, послуг, збереження та використання державного майна, здійснення внутрішнього фінансового контролю й усунення виявлених недоліків;

7) обговорює питання забезпечення у взаємодії з органами суддівського самоврядування, судами, правоохоронними органами незалежності, недоторканості і безпеки суддів;

8)  розглядає питання здійснення матеріального і соціального забезпечення суддів, у тому числі суддів у відставці та працівників апарату судів;

9) розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності територіального управління Державної судової адміністрації України  в Одеській області та апаратів загальних місцевих судів Одеської області;

10) аналізує стан виконавської дисципліни,  роботи територіального управління Державної судової адміністрації України  в Одеській області та організації роботи апаратів загальних місцевих судів Одеської області;

11) розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань, покладених на територіальне управління державної судової адміністрації в Одеській області.

Склад колегії

6. До складу колегії  ТУ ДСА  входять:

Начальник територіального управління державної судової адміністрації в Одеській області (голова колегії), перший заступник та заступники начальника (за посадою), а також інші посадові особи територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області, а також керівники апаратів місцевих судів, яких визначає начальник територіального управління, органів державної влади, місцевого самоврядування, члени громадських організацій та інші особи.

7. Персональний склад колегії  затверджується  наказом начальника територіального управління  Державної судової адміністрації України в Одеській області

Планування й організація роботи колегії

8. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Періодичність проведення засідань колегії визначається начальником територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області.

9. Для організаційного забезпечення діяльності колегії наказом територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області призначається  секретар колегії.

10. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого її головою річного плану засідань, в якому зазначаються питання, які необхідно розглянути, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата проведення засідань колегії.

За ініціативою голови колегії або третини її членів можуть проводитись позапланові (позачергові) засідання колегії.

У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні засідання з колегіями інших органів виконавчої влади.

11. Проект плану проведення засідань колегії формується на основі пропозицій голови та членів колегії; керівників структурних підрозділів управління, які попередньо погоджують їх із заступниками начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області (за напрямками діяльності).

12. Секретар колегії узагальнює пропозиції, готує проект плану проведення засідань колегії і розсилає його всім членам колегії для попереднього ознайомлення та внесення уточнень і доповнень.

13. Проект плану засідань колегії після візування членами колегії затверджується головою колегії.

14. Додаткові (позапланові) питання до затвердженого плану засідань колегії можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.

Секретар колегії своєчасно інформує всіх членів колегії, а також начальників структурних підрозділів про внесені до плану засідань зміни.

15. Затверджений план засідань колегії доводиться членам колегії, керівникам структурних підрозділів  територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області не пізніше ніж за два тижні до початку року, на який вони складаються та у разі необхідності надсилається в секретаріат колегії ДСА України.

16. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії.

17. Підготовка проекту порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням внесених пропозицій здійснюється секретарем колегії, який не пізніше ніж за десять днів до засідання подає його голові колегії для погодження.

18. На розгляд колегії подаються:

1) проект порядку денного засідання колегії з визначенням доповідача з кожного питання;

2) довідка з викладенням суті питання, обґрунтуванням пропозицій, що вносяться за підписом відповідного заступника начальника територіального управління ДСА України, начальника структурного підрозділу (відповідального за підготовку питання), обсягом не більше ніж 4 сторінки;

3) проект рішення (постанови) колегії з кожного питання порядку денного засідання колегії, завізований відповідальним за підготовку питання заступником начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області (згідно з розподілом обов'язків), керівниками відповідних структурних підрозділів  територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області, керівникам апарату загальних місцевих судів Одеської області, які повинні виконувати це рішення в разі його прийняття;

проект постанови колегії з кожного питання повинен бути обсягом не більше ніж 2 сторінки;

4) список членів колегії;

5) список запрошених осіб, завізований заступником начальника територіального управління державної судової адміністрації в Одеській області згідно з розподілом обов'язків (виклик запрошених на засідання колегії здійснюється підрозділом, на який покладено відповідальність за підготовку питання);

6) довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються порядку денного.

19. Членам колегії матеріали надаються не пізніше ніж за три дні до засідання, а в разі проведення позачергового засідання - не пізніше ніж за один день до засідання.

20. Особи, відповідальні за підготовку та подання матеріалів на засідання колегії, надають матеріали секретарю колегії не пізніше ніж за сім днів до чергового засідання. Секретар колегії контролює своєчасність подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення та інформує про підготовку матеріалів до колегії заступника начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області (згідно з розподілом обов'язків).

21. Заступники начальника територіального управління державної судової адміністрації в Одеській області (згідно з розподілом обов'язків), керівники структурних підрозділів, яким доручено підготовку матеріалів до засідання колегії, та секретар колегії несуть персональну відповідальність за якість та своєчасність їх підготовки.

22. Якщо матеріали до колегії вчасно не надійшли до секретаря колегії або неналежним чином оформлені, секретар колегії письмово інформує заступника начальника територіального управління державної судової адміністрації в Одеській області (згідно з розподілом обов'язків), а також вносить пропозицію голові колегії щодо виключення питання з порядку денного засідання колегії.

У разі неможливості вчасно підготувати питання до чергового засідання колегії відповідальний за підготовку (відповідний заступник начальника територіального управління державної судової адміністрації в Одеській області) повинен поінформувати про це мотивованою доповідною запискою голову колегії за тиждень до її засідання.

23. Керівники структурних підрозділів  територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області, відповідальні за підготовку питання на засідання колегії, узгоджують та координують роботу інших структурних підрозділів, залучених до розроблення необхідних матеріалів.

Порядок проведення засідання колегії

24. Засідання колегії веде її голова, а у разі його відсутності - особа, на яку покладено виконання обов'язків начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області.

25. Засідання колегії проводиться в разі, коли у ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії.

26. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто;

якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у письмовій формі.

У засіданнях колегії беруть участь члени колегії та інші посадові особи, які запрошені для розгляду кожного окремого питання.

27. Порядок денний засідання і рішення колегії затверджуються членами колегії шляхом голосування.

28. Члени колегії та запрошені особи, які беруть участь у її засіданні, реєструються.

29. Члени колегії та особи, запрошені для участі в розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.

Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії і вони не беруть участі в голосуванні під час прийняття рішень колегії.

30. Час для доповіді на засіданні колегії визначається в межах 20 хв., для співдоповіді - до 10 хв., для виступу під час обговорення - до 5 хв., для довідок - до 3 хв. У разі потреби головуючий може змінити тривалість виступів.

Перерва оголошується, як правило, після двох годин роботи.

Учасники засідання можуть брати участь в обговоренні питань, вносити пропозиції, давати необхідні довідки та пояснення.

Обговорення питань припиняється за пропозицією головуючого.

Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання колегії представників засобів масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.

31. Рішення колегії приймаються відкритим голосуванням членів колегії, про що видаються рішення колегії.

Рішення колегії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні членів колегії.

Якщо під час голосування з питання порядку денного засідання колегії кількість голосів однакова, то вирішальний голос з проголосованого питання за головуючим на засіданні колегії.

За рішенням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.

Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні колегії і враховується під час голосування.

32. У разі проведення спільних засідань колегії та прийняття відповідних рішень з іншими  органами  влади рішення оформляються спільними рішеннями (постановами).

33. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного.

Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюється з дотриманням установлених правил роботи з документами обмеженого доступу.

34. Засідання колегії оформляється протоколом, який підписується головуючим на колегії та секретарем колегії.

Рішення спільних засідань колегії оформляються протоколами, які підписуються головами відповідних колегій органів виконавчої влади (відповідних органів інших гілок влади) та секретарем, який веде протокол.

35. Рішення з кожного розглянутого на засіданні колегії питання оформляється постановою, яка підписується головою колегії після візування заступником начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області (згідно з розподілом обов'язків), керівником структурного підрозділу, який готував питання.

36. Після засідання колегії секретар колегії спільно з керівниками структурних підрозділів, які готували питання на засідання, доопрацьовують матеріали колегії протягом десяти днів (якщо головою колегії не встановлено інший строк), а саме:

1) у п'ятиденний термін відповідальні за підготовку розглянутих питань керівники структурних підрозділів територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області, в обов'язковому порядку доопрацьовують проекти постанов, з урахуванням висловлених під час обговорення питань прийнятих на колегії зауважень і пропозицій;

2) текст доопрацьованого рішення узгоджується з секретарем колегії на відповідність внесеним зауваженням, правилам оформлення, а також на визначення термінів виконання завдань;

3) остаточний текст постанови візується начальником структурного підрозділу, який готував питання, та заступником начальника територіального управління Державної судової адміністрації України  в Одеській області (згідно з розподілом обов'язків);

завізований текст постанови з відповідного питання надається секретарю колегії.

37. Рішення (постанови) колегій проводяться в життя наказом начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області та є обов'язковими для виконання.

Рішення колегії з організаційних, процедурних і контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання наказу або розпорядження).

38. Наказ про виконання постанов колегії у триденний термін доводиться секретарем колегії до членів колегії, керівників структурних підрозділів  територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області, керівників апарату загальних місцевих судів, а також керівників інших заінтересованих органів державної влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності в частині, що їх стосується.

У разі потрібності копіїї рішень(постанов) колегії та наказів про виконання постанов колегії у триденний термін  надсилаються секретарем колегії  в секретаріат колегії ДСА України.

Розсилка (поштою) матеріалів колегій здійснюється секретарем колегії.

39. Матеріали засідань колегії зберігаються в установленому порядку в секретаря колегії терміном, визначеним номенклатурою справ  територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області.

40. Матеріально-технічне забезпечення засідань колегії здійснюється відділом матеріально-технічного забезпечення та інформаційних технологій територіального управління Державної судової адміністрації  України в Одеській області.

41. Фінансове забезпечення діяльності колегії здійснюється за рахунок коштів територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області.

Контроль за виконанням постанов колегії

42. Контроль за виконанням постанов колегії покладається на заступників начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області (згідно з розподілом обов'язків), керівників структурних підрозділів, а щодо термінів виконання - на секретаря колегії.

Секретар колегії аналізує інформацію про стан виконання постанов колегії та інформує колегію про результати аналізу стану виконання попередніх постанов колегій.

43. Колегія на своїх засіданнях розглядає стан виконання прийнятих нею рішень (постанов).

44. Голова колегії вносить на розгляд колегії пропозиції щодо відповідальності осіб, винних у невиконанні чи невчасному виконанні постанов попередніх засідань колегії.

45. Умови для нормальної роботи колегії забезпечує  територіальне управління Державної судової адміністрації  України в Одеській області.