flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Стан виконавської дисціпліни за 5 місяців 2011 року

  Інформація

щодо стану виконавської дисципліни в територіальному управлінні, міських, міськрайонних, районних в містах районних судах Одеської області та додаткові заходи щодо зміцнення 

Виконавська дисципліна є одним з визначальних чинників ефективної діяльності будь-якого державного органу, і в тому числі  ТУ ДСА та загальних місцевих судах Одеської області.

Вчасне та якісне виконання документів забезпечує належний рівень управлінського, організаційного та регулюючого процесів, вирішення нагальних та перспективних питань, що належать до компетенції ТУ ДСА та загальних місцевих судів Одеської області.

Організація роботи з документами в загальних місцевих судах здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом Голови ДСА України від 27.06.2006, № 68(із змінами і доповненнями) в ТУ ДСА - відповідно до Інструкції з діловодства в ДСА України, затвердженої наказом Голови ДСА України від 17.02.2003 N 94, Інструкції про організацію контролю за виконанням документів у Державній судовій адміністрації України, затвердженої наказом Голови ДСА України від 5 серпня 2003 року N 320, Закону України «Про звернення громадян», інших законів і нормативно – правових актів та розділу 1У (Організація роботи з документами) Регламенту територіального управління державної судової адміністрації в Одеській області.

Станом на 01 червня 2011 року до ТУ ДСА від установ та організацій надійшло 620 документів (за цей же період у 2010 році надійшло – 499 документів). З них:

·        169 – з Державної судової адміністрації України (60 контрольних);

·        7 – з Одеської обласної Державної адміністрації ( 1 контрольне );

·        5 – з Вищої Кваліфікаційної комісії суддів ( 1 контрольне );

·        8 – з  Національної школи суддів

·        2 – з Генеральної прокуратури України, ( 1 контрольне) ;

·        18- з Прокуратури Одеської області( 5контрольних);

·        3 - з апеляційного суду Одеської області;

·        5 – з Верховного суду України;

·        2 –  з Вищої Рада юстиції України;

·        1 – з Вищого спеціалізованого суду  України з розгляду цивільних та кримінальних справ;

·        1 – з Верховної Ради України

·        399 – інші надходження.

З 68 надісланих до ТУ ДСА контрольних завдань всі виконані вчасно.

Для виконання контрольних та звітних  документів з метою уточнення відповідної інформації ТУ ДСА направляло в загальні місцеві суди м.Одеси та Одеської області запити та ставило керівникам апарату судів завдання з визначенням термінів їх виконання.

Переважну більшість документів, що перебували на контролі, виконано у терміни, визначені документами чи  резолюцією.

Без порушення встановлених термінів розглядались звернення громадян.

Разом з тим, за підсумками роботи територіальних управлінь Державної судової адміністрації України за 1кватал 2011 року на нараді ДСА України  було зазначено,що по результатам отриманої звітності ТУ ДСА в Одеській області звіти представило невчасно. В оглядовій довідці ДСА України від 10 травня 2011 №14-2939/11 звіти від ТУ ДСА в Одеській області надсилаються після нагадування відповідального працівника ДСА України.

         Зазначене вказує,  що де-які керівники структурних підрозділів управління, керівники апарату судів приділяли недостатню увагу якості, повноти підготовлених документів та допускали порушення термінів їх виконання.

         Так на запити ТУ ДСА в Одеській області в загальні місцеві суди:

1. На виконання завдання Державної судової адміністрації України, 16.02.11 року   електронною поштою на адресу всіх місцевих загальних судів Одеської області було направлено  Проект Інструкції   «Про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду»  та запропоновано в термін до 23.02.11 р. направити свої пропозиції (або інформацію про їх відсутність) до територіального управління на електронну адресу kryzhanovskaya@od.court.gov.ua  (тобто у відділ статистики).

Крім того, при спілкуванні в усній формі по телефону з керівниками апаратів всіх судів  21.02.11 р. було нагадано про виконання вищевказаного завдання.

Але, станом на 23.02.11 р. до територіального управління (на електронну адресу)  не  надійшли листи  з  Балтського, Кілійського, Любашівського, Саратського, Фрунзівського районних судів, Южненського міського, Іллічівського міського, Ізмаїльського міськрайонного, Котовського міськрайонного, Київського районного суду м.Одеси, Приморського районного суду м.Одеси, Суворовського р/с м.Одеси.

Деякі керівники апаратів  в телефонній розмові 24.02.11 р. пояснили, що направили листи на інші електронні адреси, чи іншим чином, але відділу статистики про це було невідомо.

         Таким чином, працівники територіального управління для доопрацювання документу, необхідного для роботи в суді  звертались до керівників апаратів тричі.

Зауважуємо, що при вивченнях стану обліково-статистичної роботи безпосередньо в судах деякі архіваріуси скаржились на  недосконалість інструктивного матеріалу по роботі з архівом суду, а у даному випадку надсилають листи з повідомленням про відсутність пропозицій (крім Ренійського р/с).

2. Листом ТУ ДСАУ в Одеській області від 28.02.11 № 4-500 керівникам апаратів було поставлене завдання щодо надання інформації про наявність вакантних посад до 5 числа кожного місяця:

-   Вчасно інформація була надана з: Южного  міського; Білгород-Дністровського міськрайонного; Суворовського, Кодимського , Балтського, Болградського, Біляївського, Татарбунарського , Ширяївського  районних судів Одеської області.

         -  Всього 1 раз за 3 місяці інформація була отримана з: Овідіопольського (02.03); Миколаївського (01.03); Любашівського (02.03); Кілійського (02.03); Фрунзівського (04.03); Ананьївського суду (02.03);

Саратського (03.03); Красноокнянського (03.03); Іванівського (16.03);

Ренійського (05.04); Комінтернівського (04.03) районних; Іллічівського (11.03), Теплодарського міських (04.03) судів ; Приморського районного суду міста Одеси (04.04).

         -  За вказаним завданням взагалі не надається інформація з:

Ізмаїльського; Котовського міськрайонних; Березівського, Великомихайлівського, Роздільнянського, Савранського районних судів;

Київського  та Малиновського районних судів міста Одеси.

         3. Листом ТУ ДСАУ в Одеській області від 28.04.11 № 3-1074 керівникам апаратів було поставлене завдання проінформувати управління про тривалість невикористаних відпусток керівниками апарату судів та їх заступниками. Станом на 02 червня 2011 року за вказаним завданням не надана інформація з: Ізмаїльського міськрайонного;  Іллічівського міського; Котовського міськрайонного; Болградського; Іванівського районних судів; Суворовського районного  суду  міста Одеси.

4.  Не надані на затвердження посадові інструкції: Заступника керівника апарату Ізмаїльського міськрайоного суду; Керівника апарату Іллічівського міського суду; Заступника керівника апарату Южного міського суду;Заступника керівника апарату Ананьївського  районного суду;Заступника керівника апарату Біляївського  районного суду;Керівника та заступника керівника апарату Великомихайлівського  районного суду; Заступника керівника апарату Кілійського  районного суду;Керівника та заступника керівника апарату Комінтернівського районного суду; Заступника керівника апарату Красноокнянського  районного суду;Заступника керівника апарату Миколаївського районного  суду;Керівника та заступника керівника апарату Савранського районного  суду;Заступника керівника апарату Татарбунарського районного  суду;Керівника та заступника керівника апарату Малиновського районного суду міста Одеси; Заступника керівника апарату Суворовського районного суду міста Одеси.

5. Не надійшло відповіді на лист ТУ ДСА  від 21.02.2011року  № 7-407 від керівника апарату Суворовського суду про надання інформації стосовно переліку секретарів , які потребують проходження навчання за темою «технічне фіксування судового процесу» з метою отримання відповідних сертифікатів.

 Аналіз причин невчасного виконання контрольних документів показує, що до порушення термінів нерідко призводить низька якість підготовки проектів документів, що зумовлює необхідність їх доопрацювання із врахуванням зауважень керівництва. В питаннях, що потребують оперативного вирішення, допускається поверховість і недостатня взаємодія співвиконавців. Деякі керівники структурних підрозділів ТУ ДСА  та працівники апарату суду відповідальність за стан справ на окремих ділянках роботи перекладають один на одного. Продовжується хибна практика надання звітних інформацій у день закінчення контрольного терміну.

            З метою покращення стану справ щодо зміцнення виконавської дисципліни пропонується:

1. Керівникам структурних підрозділів територіального управління : посилити контроль за якістю виконання контрольних документів, станом виконавської дисципліни та вживати заходів з метою запобігання порушення термінів виконання документів; періодично проводити аналіз виконання  підрозділами актів законодавства України;  наказів, розпоряджень, вказівок, рішень  та інших розпорядчих документів Державної судової адміністрації України, колегії ДСА України, Ради Суддів України, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Апеляційного суду Одеської області і вживати заходів щодо підвищення  якості виконання цих документів. Про  результати аналізу та стан виконавської дисципліни в підрозділі доповідати на оперативних нарадах територіального управління.

      2. Керівникам апарату районних, міських, міськрайонних судів Одеської області:     
            - Посилити контроль над своєчасністю,  якістю надання відповідей на звернення громадян,  запити Державної судової адміністрації України;  ТУ ДСА в Одеській області; Ради Суддів України,  Ради суддів загальних місцевих судів, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України,  апеляційного суду Одеської області  та відповідних звітів.  Систематично(але не рідше 1 разу на місяць)  розглядати  на  нарадах   стан   виконавської  дисципліни,   якість підготовки службових  документів

         3. Інформацію щодо стану виконавської дисципліни в територіальному управлінні, міських, міськрайонних, районних в містах районних судах Одеської області та додаткові заходи щодо зміцнення довести до голів судів та розмістити на Веб-Сайті територіального управління.

            
Перший заступник начальника управління                            В.М.Глущенко.