flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Рішення колегії від 07 червня 2011 року № 2/4

РІШЕННЯ
колегії територіального управління
державної судової адміністрації України в Одеській області
 
07червня 2011 року                               № 4/2                                             м. Одеса
 
Про стан розгляду звернень громадян
територіальним управлінням Державної судової
адміністрації України в Одеській області
 
Заслухавши інформацію заступника начальника відділу кадрової, претензійно-позовної роботи, організації роботи служби судових розпорядників Дубровіної О.В., колегія територіального управління Державної судової адміністрації України в Одеській області вирішила:
 
1.                  Інформацію Дубровіної О.В. прийняти до відома.
 
2.       З метою підвищення рівня якості роботи з розгляду скарг, пропозицій, заяв громадян:
 
2.1.    Начальникам відділів ТУ ДСА України в Одеській області:
 
2.1.1. Проводити моніторинг щодо дотримання установлених чинним законодавством термінів розгляду звернень громадян, випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявника, причин, що породжують скарги.
термін виконання: постійно
 
2.1.2. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян виносити щоквартально для розгляду на апаратних нарадах та на засіданнях колегій за результатами роботи протягом півріччя.
 
термін виконання: постійно
 
2.1.3. Забезпечувати оновлення інформації з питань розгляду звернень громадян територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Одеській області на веб-сайті управління.
 
термін виконання: постійно
 
2.1.4. Активізувати проведення упереджувальних консультацій та розширити проведення роз’яснювально-консультативної роботи через засоби масової інформації, веб-портал, при зустрічах із громадськістю.
 
термін виконання: постійно
        
3.       Керівникам апаратів місцевих загальних судів Одеської області:
 
3.1.    Проводити моніторинг щодо випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявника, причин, що породжують скарги.
 
термін виконання: постійно
 
3.2.    Інформацію про підсумки розгляду звернень громадян виносити щоквартально для розгляду на оперативних нарадах.
 
термін виконання: постійно
 
4.       Особам, відповідальним за надання публічної інформації, та керівникам апаратів місцевих загальних судів Одеської області:
 
4.1.    Організувати своєчасне реагування на інформаційні запити, що надходять в межах Закону України «Про доступ до публічної інформації».
 
термін виконання: постійно
 
 
 
 
Голова колегії                                                                     В.Д. Куценко